Wednesday, June 6, 2007

Thank You

Bismillahirahmanirahim… di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada saudara2 and kawan2 yg datang melawat aku & Yasmeen. Kepada yg bermurah hati membagi hadiah mahal2 arh Yasmeen, semoga Allah memurahkan rezeki abiskita lagi… Mun ku sabut nama2 yg dtg atu tlampau bnyk bah, ada jua ku lupa huhu…Pada yg membagi ucapan tahniah atu pun inda lupa jua ku ucapkan terima kasih…

Selain atu, ingin ku ucapkan ribuan dan jutaan terimakasih pasal selalu mendoakan aku mudah beranak. Ternyata Allah maha mendengar dan memakbulkan doa2 abiskita atu. Disebabkan doa2 atu tah Sakit yang patutnya org beranak pertama alami 20 jam tapi aku ganya sakit sejam setangah. Hanya Allah yang dapat membalas jasa abiskita sekelian.

4 comments:

Pupu Sulaiman said...

astah kana hack rupanya blog ku. Sakit ating jua banar urg ah.. pdan tah ku aga website mu nada.. heran ku jua ko tutup blog mu ah. Kami ani pembaca2 setia mu ba nie, tanpa blogmu yg kebruneian ini sapa la kami.. heheahaha

Awu ehh.. Congrats ohh.. Cute babynya mcm mummynya.. heheh

Pupu Sulaiman said...

Eh salah.. "astah kana hack rupanya blog MU" wahahwahah perasaan aku ahh..

SaL said...

Wakaka...

Eh lipz..kmarin ku kan lawat n i asked u kau ada dirumah o nada tp kau nda reply and unfortunately hectic tah jua kemarin ah..and tinggal ur file in my car...

Sorry...

MamaYasmeen said...

sally: ada ku rply ariatu p ko offline dah panya. kiranya aher lah ku reply atu. Btw aku nda g tinggal di lambak. Kami 3 org tinggal di salar dah.